Merit Tarkvara teeb klientidele uusi pakkumisi

 

Infotehnoloogiafirma Merit Tarkvara on algatanud tänavu klientide teenindamisel uuendusi, mida rakendades püütakse kompenseerida keerulisest majandusolukorrast tingitud tulude vähenemist.

 

Merit Tarkvara juhataja Andres Kert märkis, et sel aastal väheneb küll ettevõtte kasum, kuid samas tehakse firmas jõupingutusi, et  kahanemine võimalikult väike oleks.

„Keerulise olukorra üleelamiseks tuleb osata majanduslikult õigesti käituda. Väga vajalik on oskus kulusid kontrolli all hoida ja ühtlasi mõelda, kuidas rohkem tulusid teenida. Viimast silmas pidades olemegi tänavu mitmeid uuendusi sisse viinud. Alates jaanuarist müüme oma tähtsamaid tarkvaratooteid ka järelmaksuga, alates veebruarist saab meilt tarkvara ka rentida. Sellised pakkumised on meile uusi kliente juurde toonud. Eriti populaarseks on osutunud ostmine järelmaksuga,” rääkis Kert. 

Pikaks ajaks plaane teha ei saa

Tema sõnul pole Merit Tarkvaral tekkinud ka märkimisväärseid raskusi klientidelt raha laekumisega. „Ma pole veel täheldanud, et maksed oluliselt aeglasemalt laekuksid. Pealegi väljastame tarkvara müügi korral litsentsi alles pärast seda, kui raha on meie arvele laekunud.

Meie infotehnoloogiafirma jaoks tähendabki majanduslangus mitte sügavat kriisi, vaid ennekõike majanduse jahenemist, mis ettevõtte eksistentsi ei ohusta. Küll aga võib praegust majandusolukorda võrrelda autosõiduga udus, kus autojuht näeb aknast vaid 20 meetri kaugusele. Ettevõtluse jaoks tähendab see, et pikemaks kui üheks kuuks on praegu riskantne plaane teha.” 

Meeskonnas professionaalid

Andres Kerdi hinnangul aitab ettevõttel majanduse madalseisus vastu pidada ka silmapaistvalt tugev töötajate professionaalsus nii Põltsamaa, Jõgeva, Tallinna, Pärnu kui ka Tartu kontoris. „Eriti kiidaksin Kaivo Laumetsa, kelle innovaatilisus on võimaldanud Jõgeva kontorit väga oluliselt arendada,” lisas ta.

Üheksakümnendate aastate alguses loodud ettevõtte juht leiab, et Eesti infotehnoloogiafirmad võiksid omavahel ka püsivamat koostööd teha.

„Me analüüsime konkurentide hindu ja ka nende kukkumist majanduslanguses. Eesti infotehnoloogiaturu liidrid võiksid näiteks kord kvartalis üksteist müüginumbritest teavitada. Sellisest infovahetusest võidaksid kõik meie valdkonna ettevõtted,” tõdes Andres Kert.

JAAN LUKAS

blog comments powered by Disqus