Eesti Energia paneb Jõgeva esinduse kinni

Tänavu 1. augustist sulgeb Eesti Energia Jõgeva esinduse ning tööta jääb üks inimene. Alles jäävad firma esindused vaid Tallinna, Tartusse, Jõhvi ning Pärnusse. Jõgevamaalaste jaoks saab lähim teenindus asuma Tartus Ilmatsalu teel.


Eesti Energia teenindusosakonna juhataja Eve Vuks teatas, et Jõgevamaa esinduses on tööl üks töötaja ja teda see muudatus tõepoolest ka puudutab.  “Me otsime talle võimalusi teistest osakondadest. Samas arvestame ka töötaja sooviga oma elukohta mitte vahetada ning seetõttu pakume tuge kõigile teenindajatele, näiteks pakume võimalust karjäärinõustamiseks ning korraldame koostöös Töötukassaga maikuus infopäeva, kuhu kaasame erinevad tööandjad oma võimalusi tutvustama.” 

Arendatakse telefoni- ja e-teenindust 

Ettevõte keskendub Jõgevamaa klientide teenindamisel telefoniteeninduse ja e-teeninduse arendamisele ning toob klientideni lähiajal uusi lahendusi lepingutega seotud toiminguteks.

1.augustist, kui ümberkorraldused on ellu viidud, saavad Jõgevamaa kliendid pöörduda Eesti Energia elektrilepingutega seotud küsimuste korral ettevõtte e-teenindusse, e-postile ja klienditelefonile ning Tallinna ja Tartu teeninduspunktidesse. 

Eesti Energia kontserni võrguettevõte Elektrilevi jätkab klientide teenindamist e-teeninduses, klienditelefonil. Sel aastal on Elektrilevi oluliselt täiendanud telefoniteeninduse võimekust, mille kaudu on alates märtsist võimalik sõlmida võrgulepinguid.

“Jätkame klientide teenindamist Elektrilevi esindustes neljas suuremas linnas. Lisaks jääb Jõgevamaa klientidele võimalus põhjalikumat nõustamist vajavate teemade puhul leppida kokku kohtumisi Elektrilevi spetsialistidega” selgitas Elektrilevi klienditeenindusosakonna juhataja Taavo Randna. “Selline töökorraldus tagab sujuva klienditeeninduse ja säilib ka klientide senine kõrge rahulolu.” 

Mobiiliäpp arve maksmiseks

Eesti Energia energiamüügi kommunikatsioonijuhi kinnitusel toovad ümberkorraldused kaasa klientide muutunud eelistused teeninduskanalite kasutamisel. Eesti Energia teenindusosakonna juhi Eve Vuksi sõnul eelistavad ka Jõgevamaa kliendid lahendada elektrilepingutega seotud küsimusi üha enam elektroonilistes kanalites. “Praegu pöördub juba ligi 90 protsenti klientidest küsimuste korral e-teenindusse või helistab klienditelefonile. Keskmiselt 98protsenti elektrilepingutest pikeneb automaatselt ning üle 12 000 kliendi kasutab elektritoiminguteks Eesti Energia mobiiliäppi,” rääkis Vuks. Ta lisas, et sel aastal täieneb mobiiliäpp näiteks veel elektriarve maksmise võimalusega ja hakkab edastama ka erinevaid teavitusi näidu teatamise, arve saabumise ja maksetähtaja kohta. 

Eve Vuks tõi välja, et muudatused klientide eelistustes on ootuspärased. “Avatud elektriturg ei tekita enam küsimusi. Enamik klientidest on on mitu korda oma elektrilepingut pikendanud, paljud on vahetanud paketti. Kolme aasta jooksul on meie esinduste töötajate arv vähenenud 90-lt inimeselt 20-le,”avas Vuks muudatuste tagamaid. 

Eesti Energia on pööranud järjepidevalt tähelepanu ka klientide juhendamisele, mis tähendab, et esindustesse pöördunud kliente koolitatakse kasutama elektroonilisi kanaleid. 

Kuhu saab pöörduda küsimuste korral pärast 1. augustit 

*Eesti Energia elektrilepinguga seotud info: elektripaketid ja hinnakiri, 
elektriarved, näidu teatamine: 
· e-teenindus aadressil www.energia.ee 
· e-post teenindus@energia.ee 
· klienditelefon 777 1545 (kehtib tavatariif) 
· Eesti Energia mobiiliäpp 
· esindused Tallinnas (Kadaka tee 63) ja Tartus (Ilmatsalu tee 5) 
*Elektrilevi võrguteemadega seotud küsimused: näidu teatamine, võrguleping 
või liitumised, elektrikatkestused: 
· e-teenindus www.elektrilevi.ee 
· e-post info@elektrilevi.ee 
· klienditelefon 777 1545 (kehtib tavatariif) 
· 24h rikketelefon 1343 (tasuta) 
· esindused Tallinnas (Kadaka tee 63), Tartus (Ilmatsalu tee 5), Jõhvis 
(Sompa 36) ja Pärnus (Energia 4) 
· kõikides maakonnakeskustes on võimalik kokku leppida kohtumisi 
Elektrilevi spetsialistidega

HELVE LAASIK

blog comments powered by Disqus