Turismiettevõtted saaksid end edukamalt müüa

Kuigi EASi turismiarenduskeskuse turismiinfosüsteemi eksperdi Elen Juurma sõnul on Jõgevamaalt tänaseks visitestonia.com portaalis esindatud üle 180 turismiobjekti, siis on hulk turismiga seotud ettevõtteid, mis pole end veel keskkonda registreerinud ja jätavad olulise turundusvõimaluse kasutamata.


Elen Juurma sõnul on maakonna turismisissetulekute suurendamiseks oluline, et võimalikult paljud piirkonna turismiteenuste pakkujad oleks külastajatele veebis hästi leitavad. „See aitab nähtavust suurendada konkreetsel ettevõttel endal ja muudab turistidele atraktiivsemaks maakonna tervikuna,“ lisas Juurma.

„Kui jõulupeod läbi ja talvel vähem külastajaid, on hea aeg turundus ette võtta, seda enam, et konto loomine visitestonia.com portaali on hõlbus ja läheb kiiresti,“ rääkis ekspert, kelle kinnitusel saavad turismiettevõtted end keskkonda registreerida kohaliku turismiinfokeskuse abil ning andmete lisamine on tasuta, samuti võtab turismiarenduskeskus enda kanda tõlkekulud.

Juurma sõnul lisandub andmete kuvamisele palju muudki: EASi turismiarenduskeskus kasutab turismiobjektide infot, reklaamides Eestit ajakirjanduses ja sotsiaalmeedias, messidel ja koostöövõrgustikes.

VOOREMAA

blog comments powered by Disqus