Põltsamaa Felix alustab majoneesi müüki Soome

AS Põltsamaa Felix tegevdirektor Andres Koern ütles, et turu avanemisega Soome lõpeb ettevõttes kolmas etapp majoneesi tootmise uuendamiseks.

«Viimaste aastatega tehtud koguinvesteering majoneesitootmise uuendamiseks ulatub 11 miljoni kroonini. Selle tulemusena on meie majoneesitootmine viidud vastavusse Euroopa Liidu keskkonna- ja tooteturvalisuse nõuetega ning loodud konkurentsivõimeline tootmisplatvorm,» lausus Koern. Majoneesi hakatakse Soomes turustama Felixi kaubamärgi all.

Põltsamaa Felix alustas investeeringuid majoneesitootmise nüüdisjastamiseks 2001. aasta septembris, käivitades uue pudelikorkimisseadme. Esimeses etapis keskendus ettevõte tooteturvalisuse tagamisele, mis on olnud ettevõtte prioriteet selle loomisest peale 1993. aastal. Ettevõte on juurutanud Euroopas aksepteeeritud kvaliteedi juhtimise süsteemi HACCAP.

AS Põltsamaa Felix ostis majoneesi kaubamärgi Formeer 2000. aasta veebruaris, misjärel viidi Eesti tuntuima kaubamärgiga majoneesi tootmine üle Tallinnast Põltsamaale. Felixi majonees on Eestis enimmüüdud, selle turuosa ulatub hetkel 25 protsendini.

Põltsamaa Felix plaanib tänu tehtud investeeringutele ja tooteturvalisuse tõstmisele suurendada oma turuosa järgmisel aastal Eestis kuni 30 protsendini. Soomes on sihiks 20 protsendilise turuosa saavutamine 2004. aasta lõpuks.

VOOREMAA

blog comments powered by Disqus