Pensioniameti Jõgeva büroosse pääseb lähiajal raskustega

Sotsiaalkindlustusameti Lõuna Pensioniameti Jõgeva büroos algas esmaspäeval välistrepi remont, mistõttu pääseb majja ajutiselt varusissepääsu kaudu, läbi garaaži.

Sotsiaalkindlustusameti Lõuna Pensioniameti Jõgeva büroo juhataja Terje Tederi sõnul hoonel teist sissepääsu ei ole. Seega  tuli ainsana kõne alla varusissepääs garaaži kaudu, sest  eraldi sissepääsu rajamine oleks läinud ebamõistlikult kalliks. 

Sissepääs läbi garaaži

Läbi garaaži rajati haldustalituse spetsialist Hannes Veenpere juhtimisel ja AS Juta ja Kaido töömeeste abiga majja avariisissepääs. Ruum on väga madal ning seal on ootamatuid astmeid, mis kõik on ka tähistatud. Samuti pannakse valmis kõik hoiatused ja viited. Majja pääsemise tee on Terje Tederi kinnitusel korralikult märgistatud.

Teder paneb kõikidele, kel Jõgevale Ristiku tänava pensioniametisse asja, südamele, et nad kaaluksid hoolega, kas nad ikka peaksid sinna isiklikult kohale minema. Enamiku asju saab ajada korda posti teel või ka interneti abiga. “Saadame valdadesse samuti info ning soovitame neil, kel vähegi võimalik, pöörduda Tartu klienditeenindusse,” rääkis ta.

Trepi remont peaks plaani järgi lõppema tuleva aasta jaanuari lõpuks, kuid kõik asjaosalised loodavad, et see saab valmis varem. Tööd teeb Jõgeva Ehitus ja firma juhi Tiit Saarva kinnitusel teevad nemad oma töö nii kiiresti kui võimalik, kuid neil tuleb tellida detaile, mis jõuavad kohale alles detsembrikuu teisel poolel.

Sotsiaalkindlustusameti avalike suhete juht Elve Tonts rõhutas, et neile on väga oluline, et kõik kliendid, nii terved kui ka puudega inimesed, nii lapsevankriga tulijad kui liikumisraskustega külastajad pääseksid teenindajate juurde takistusteta. Seni polnud võimalik majja ratastooliga sisse pääseda. Kui tuli ratastoolis klient, läks klienditeenindaja vaatamata ilmale ja aastaajale õue. Ei ole tõesti mõeldav, et nii oleks pidanud edasi töötama.

Sotsiaalkindlustusameti avalike suhete juhi sõnul kaaluti võimalust klienditeenindus ajutisele pinnale kolida, kuid arvestades ameti tööks vajalikke spetsiifilisi programme ja nõudeid IT turvalisusele, oleks see olnud ebaratsionaalselt ajamahukas ja kallis.

Terje Teder kinnitas, et Jõgeva klienditeenindus on avatud tavalistel aegadel, kõik inimesed saavad teenindatud. 

Rentnikud saavad hakkama

Terje Teder loodab, et lõpptulemus on vaeva väärt. Sissepääsu rekonstrueerimine on olnud aastaid kõne all ning Jõgevamaa inimesed on seda väga oodanud ja sellepärast ollakse nõus ka ehitusega keset talve. Detsember on mõnevõrra rahulikum kuu, samuti on kuu lõpus pikalt pühadepäevi.

Majas peab arvestama ka rentnikega. Kõige suurem probleem on invatarbeid pakkuva firmaga Itak OÜ, nemad peavad olema avatud ja kasutavad samuti avariisissepääsu.

Puuetega Inimeste Kojal pole detsembris koolitusi, samuti pole neil pidevat klientide vastuvõttu. Sealsed töötajad kinnitasid, et nemad saavad hakkama, ning rõhutasid, et ajutine sissepääs on väga hästi tähistatud.

Samalaadsed ehitustööd on lõppjärgus ka Rakveres ja Tallinnas, kuu aega tagasi sai ligipääsetavaks klienditeenindus Haapsalus. “Meie lõppeesmärk on, et kõik majad üle Eesti, kus sotsiaalkindlustusameti klienditeenindused asuvad, saaksid kõigile külastajatele ligipääsetavaiks. Palume Jõgevamaa rahvalt kannatlikkust ja mõistvat suhtumist!” ütles Elve Tonts.

Alati ei pea kohale minema

*Võimaluse korral oleks mõttekas kasutada elektroonilisi kanaleid

*Võib pöörduda Tartu klienditeenindusse aadressil Põllu 1A

*Vastuvõtt on Jõgeval esmaspäeviti, teisipäeviti, kolmapäeviti ja reedeti kl 8. 30 – 16. 30, neljapäeviti 8. 30 – 18. 00

*Dokumente võib saata ka posti teel aadressile Ristiku 3, 48303 Jõgeva

Infot saab telefonidel 776 2741, 776 2752, 513 3658

i

HELVE LAASIK

blog comments powered by Disqus