Parima teenindusega ettevõtted on maksuamet ja Elion

Turismi-transpordi ning kaubanduse lipulaevadeks said Silja Line ja Tallinna Kaubamaja. Valdkondadest oli teeninduse indeks madalaim kaubanduses. TNS Emori teeninduskvaliteedi suunajuht Sigrid Arumäe sõnul annab Eesti Teeninduse Indeks uuringus osalejatele võimaluse teada saada oma teeninduse hetkeseis ja positsioon Eesti teenindusmaastikul, võrrelda ennast nii oma valdkonna kui ka teenindusalaste suurimate konkurentidega. Esimese Eesti teeninduse indeksi saamiseks kaardistas Emor augustis üle 20 Eesti suurima teenindust omava ettevõtte ja asutuse. Uuringusse olid kaasatud telekommunikatsiooni-, turismi ja laevatranspordi, panganduse, kaubanduse ja avaliku sektori ettevõtted ja asutused. VOOREMAA

blog comments powered by Disqus