Nädalavahetusel tuleb Piirojal rallikross

Sel laupäeval koguneb Põltsamaa lähistele ümber ehitatud Piiroja rallikrossirajale umbes 40 sõitjat, kes omavahel parimad välja selgitavad. Sõitude vaheajal pakutakse pealtvaatajatele üsna põnevat vaatemängu.

Registreerimine laupäevasele rallikrossile veel kestab ning seega ei osanud korraldaja Hillar Kalam võistlejate täpset arvu öelda, kuid tema hinnangul tuleb rajale 30-40 sõitjat. Lisaks kohalikele võistlejatele käivad läbirääkimised ka välissõitjatega. Kõigi eelduste kohaselt peaks starti tulema ka mõni Soome ja Läti ralliekipaaž. Põltsamaa rallil võisteldakse neljas vanuseklassis: ERC Junior, kus võistlevad noored vanuses 12-17 aastat, ERC standard, ERC ja Division 1 klassis.

Suure tõenäosusega osalevad Põltsamaa rallikrossil ka Jaanus ning Margus Murakas. Kindlasti tulevad võistlema Põltsamaa kohalikud rallipoisid Sten Oja, Sten Karuks ja Arvo Kask, kes on Eesti rallikrossis tipukohtadel ning mõnigi neist on häid tulemusi saavutanud ka väljaspool Eestit.

Osalejatel on võimalus Põltsamaal oma autosid enne suurt Paide rallikrossi proovida. Piiroja rada on suhteliselt kiire ja tehniline ning seda katab osaliselt kruus ja asfalt, seega publikul vaatemängust puudu ei tule.

Lisaks põnevale sõidule lõbustatakse pealtvaatajaid sõitude vahepeal huvitavate seikadega. Nimelt on kohale kutsutud tuntud krossisõitja Henri Remma, kes sooritab mootorrattaga kaugushüppeid ja näitab kaherattalise seljas oma osavust. Tsikliga sooritatakse mitmeid ohtlikke trikke, mis pealtvaatajatel kindlasti adrenaliinitaset tõstab.

Võistlusele võib vabalt tulla koos perega, sest lisaks sõitude jälgimisele on väiksematel pereliikmetel seal kindlasti palju tegevust. Piiroja rada on hästi jälgitav, seega on pealtvaatajatel sõidust väga hea ülevaade. Kuna võistluspäev algab kell 11.00 ja lõpeb orienteeruvalt kell 17.00, siis on kohapeal võimalik saada ka korraliku kehakinnitust, mida pakub Kõnnujõe talu. Piletiostjate vahel loositakse välja mitmeid auhindu.

iii

EILI KOITLA

blog comments powered by Disqus