Kiri: Suur tänu teile, jõgevamaalased!

Rapla linna pensionäride klubi “Vikerkaar” on aastaid külastanud Eestimaa eri paiku. Tänavune ekskursioon viis meid 23. juulil Jõgevamaale.

Kell 7 hommikul Raplast teele asudes saatis meid äge äikesevihm, Põltsamaal aga tabas meid mitmetunnine bussirike. Olime kaotanud hulga aega ja edasi tuli reisi jätkata kiirendatud tempoga. Õnneks laabus edaspidi kõik viperusteta.

Tore oli suvine Jõgevamaa – kolletavad rapsipõllud, rukis, lõhnavad heinapallid, lummav vaade ümbrusele Laiuse mäelt. Kuigi hilinesime kokkulepitud külastuspaikadesse, võeti meid kõikjal lahkelt vastu. Imetlesime Laiuse õletöökojas õlemeistrite töid, kuulasime fantastilist Kalevipoja muuseumi juhti, tutvusime Voore kooli ja külalistemajaga, viibisime Raja pühakojas ja mujalgi.

Suur tänu kõikidele, kes meie 50-liikmelisele seltskonnale infot jagasid!

Tegelikult ajendasid mind sulepead haarama kaks toredat noort daami Jõgeva linnas. Nimelt otsustasin hilisele ajale vaatamata Mustvee-Jõgeva maanteed mööda kodu poole sõites väljuda Jõgeva linna piiril ja külastada oma tuttavaid. Jõudes rohus kulgevat jalgrada pidi Tähe tänavale nr 14 ja 16 majade juurde, ei teadnud ma edasist teed.

Ühtki inimest polnud väljas näha, kuid õnneks saabus üks auto ja ma palusin selles viibijailt juhatada mulle teed Kivi tänavale.

Mind kutsuti aga lahkesti autosse ja sõidutati vajaliku maja juurde.

Tänan teid südamest, noored kaunitarid, kes te minu päeva lõpu rõõmsaks muutsite! Ilusat suve teile ja edu kõikides ettevõtmistes!