Kerge majonees leiab ostjaid ka Euroopas

Põltsamaa Felixis välja töötatud kolmeprotsendilise rasvasisaldusega kerge majonees leiaks piisavalt tarbijaid Euroopas ning võib juba lähitulevikus kujuneda üheks Felixi uueks müügihitiks.

Inimeste ostueelistused liiguvad järjest kergemate ehk väiksema rasvasisaldusega toodete suunas, kuid toit peab ka hästi maitsema. Maitsetut, kuigi madalama rasvasisaldusega toitu tarbija eriti osta ei soovi.

Mais sai Põltsamaa Felixis valmis kolmeprotsendilise rasvasisaldusega majonees, mis maitseb väga hästi. Tegemist on innovatiivse tootega. Uue majoneesiretsepti väljatöötamisse oli mitme aasta jooksul kaasatud lisaks oma töötajatele ka Norra ning Iirimaa Corki ülikooli toiduspetsialiste.

“See oli huvitav rahvusvaheline projekt, mis andis meile hea kogemuse,” rääkis Põltsamaa Felixi juhataja Anti Orav.

Tema sõnul on tagasiside ka Eestis olnud positiivne. Ettevõtte juht usub, et suurem osa majoneesist ilmselt hakkabki tulevikus olema madalama kalorsusega.

Orava kinnitusel uuendab ettevõte pidevalt sortimenti. Need tooted, mis ei saavuta oodatud populaarsust, võetakse tootmisest maha ja need, mille järele on nõudlus, jäävad alles ning nende maitseomadusi ja kvaliteeti parandatakse. Ettevõttel on tootmises kokku ligi 300 erineva nimetusega toodet.

HELVE LAASIK

blog comments powered by Disqus