EMT on püüdnud kliendile vastu tulla

Klient ostis Alcateli 535/735 esmakordselt Elioni esindusest, siis ta polnud tootega rahul ja Elion ostis selle toote tagasi. Enne uue telefoni ostmist selgitati kliendile telefonimudeli probleeme ka telefonivestluse käigus, vaatamata sellele läks ta samal päeval EMT Esindusse ja ostis täpselt samasuguse telefoni (Alcateli 735, millel muidugi olid siis samad puudused).

Klient ostis järelmaksuga mobiiltelefoni (Nokia 3100) 28. jaanuaril EMT Esindused AS-i Jõgeva esindusest pärast seda, kui tulime talle vastu ja ostsime Alcatel 735 tagasi .

EMT-le edastatud pretensioonis väitis klient, et ka viimati ostetud Nokia 3100 ei ole kvaliteetne toode, kuna madalatel (+ 2 kuni miinustemperatuurid) temperatuuridel muutuvad telefonis värvitoonid ning et kasutusjuhendis pole kirjas, et madalatel temperatuuridel telefon teistmoodi pidavat töötama. Kasutusjuhendis tõepoolest pole toodud ebasobivaid temperatuure, kuid on toodud normaalne töötemperatuur telefoni jaoks. See on +15 kuni +25 C ega sõltu kahjuks mitte kuidagi EMT-st.

Loodame väga, et lõpuks on klient oma probleemidele lahenduse leidnud, olgugi teise operaatori juures.

Kaja Pino,
EMT avalike suhete juht

blog comments powered by Disqus