«Jaanuaris tõime turule uue kaubamärgi Disel, mille tarbijad väga hästi vastu võtsid. Seetõttu on antud kaubamärgi laiendamine plastpudeli segmenti igati loogiline jätk, pakkumaks tarbijale suuremat mugavust,» ütles A.Le Coqi juht Tarmo Noop.
«Plastpudelis ehk PET-õllede turg arenes möödunud aastal jõudsalt, moodustades aasta lõpus 18 protsenti kogu õlleturust. A.Le Coq kui õlleturu suurtegija puudus sellest segmendist täielikult. Selleks, et püsida konkurentsis ja olla edukad, peame olema tugevad kõikides segmentides,» kommenteeris Noop otsust plastpudelis õlle tootmise ja müügi alustamiseks.
«Tulevikus ennustame siiski PET-õllede osakaalu langust, mis on seotud õllepudelile tagatisrahasüsteemi rakendumisega eeldatavasti käesoleva aasta 1. aprillist. Nimetatud muudatus viib klaaspudelis õllede hinna oma olemuselt plastpakendis õlle omast madalamaks, mis kindlasti avaldab turule mõju. Samas on aga ka selge, et plastpudelis õlled turult ei kao, kuna nende argumendiks jääb suurem kasutusmugavus,» lisas Noop.
Eesti Õlletootjate Liidu andmetel kujunes 2003. aastal õlleturu kogumahuks 88948 miljonit liitrit. A.Le Coq oli 2003. aasta viimase kvartali seisuga üle 35-protsendilise turuosaga Eesti suuruselt teine õlletootja, müües erinevaid õllesorte kokku 34,3 miljonit liitrit.
Lisaks Diselile ja Turbo Diselile toodab A.Le Coq veel 10 erinevat õllesorti.
(VOOREMAA)