Vooremaa ei jõudnud laupäeval tellijate postkasti trükikoja tehniliste probleemide tõttu

Eriti kahetsusväärne on, et taoline asi juhtus meie tellijatega juulis juba teist korda. Kroonpressist öeldi, et ajalehtede hilinemise põhjustas tehniline rike. Kuigi konkreetselt ajaleht Vooremaa sai trükitud õigeks ajaks, tekkis probleem lehe transpordiga, sest suured lehed Postimees ja SL Õhtuleht jõudsid trükki suure hilinemisega. Kroonpress vabandab lugejate ees ning püüab sarnaseid juhtumeid edaspidi vältida.

Üks murelik lugeja ütles, et kui tema tellitud lehed – Vooremaa ja Postimees laupäeva hommikuks postkasti ei jõudnud, pöördus ta selgituse saamiseks Jõgeva Postkontorisse, kust öeldi, et Kroonpressis trükitavad lehed Vooremaa, SL Õhtuleht ja Postimees jõudsid Postkontorisse hilinemisega, kella 10.40-ks.

Lehed jõudsid üksikmüüki

Posti laialivedamise brigaad oli selleks ajaks juba tööpäeva lõpetanud. “Samal ajal olid need väljaanded keskpäeval kenasti müügis. Ju siis tegutseti operatiivselt. Kas aga Eesti Post ei saaks selliste ootamatute juhtumite puhul erandit teha, et lehed siiski lugejani jõuaksid?” küsis pettunud lugeja.

Eesti Posti kommunikatsioonijuht Inge Rumessen selgitas, et Jõgevamaa tellijatele mõeldud ajalehed saabuvad kolme jaotuspunkti: Jõgeva, Põltsamaa ja Lähte(viimasest kuuluvad Jõgevamaa piirkonda Pala, Lümati, Tabivere ja Maarja).

Selleks, et post jõuaks õigeks ajaks kandesse, peaksid need jõudma Eesti Posti konkreetsetel kellaaegadel, mis jäävad kokkuvõttes olenevalt postivahetuspunktis ajavahemikku 3.00-6.00. Nendest punktidest viiakse ajalehed nii linnas kui ka maal asuvatesse kirjakastidesse. Möödunud laupäeval jõudsid ajalehed aga Eesti Postini järgnevalt: Põltsamaa ? 10:30, Jõgeva ? 10:40; Lähte ? 9:30.

Postitöötajad saavad oodata tunni

“Maksimaalne aeg, mis me kandega oodata saame, on tund aega. Pärast lehtede saabumist tuleb nad enne edasi viimist ka sortida, mis võtab aega ja seda mitte ainult nimetatud lehtede tellijate, vaid kõikide kirjakastiomanike arvelt – laialikande ootuses seisab ju kogu ülejäänud perioodika ja kõik saadetised. Pensionide maksmise ajal pole see üldse mõeldav, sest iga hetk on kallis. Maakannete piirkonnad on piisavalt suured ning sellisel juhul ei jõuta tagasi ning kokkukogutud post jääb õhtuselt autolt maha jne. Kõik on omavahel seotud. Möödunud laupäeval oli hilinemine märkimisväärne,” rääkis Rumessen.

Kommunikatsioonijuhi kinnitusel on olukord kriitiliseks muutunud juba talvest. “Kroonpressi autode hilinemine pole ammugi enam eriolukord vaid juba nö igapäevane probleem. Juhtub, et autod hilinevad kesknädalal, kuid enamjaolt juhtub see olema laupäev ning siis jõuavad nimetatud lehed tellijateni alles esmaspäeval,” ütles kommunikatsioonijuht. Tema sõnul on mitmel korral probleemi nii Kroonpressile teadvustatud ning omalt poolt tulnud vastu lubadusega oodata tund aega.

” Rohkem me oodata ei saa. Sest see valmistab ebameeldivusi mitte ainult klientidele, vaid ka meie töötajatele, kes tulevad varakult tööle, sorteerivad saabunud posti ning peavad siis tunde ootama ajalehtede saabumist. Kui auto tuleb, algab kibekiire töö, et need siis kandesse saata ja kandering pärastlõunaks lõpetada. Ka meil on omad tähtajad ja püüame teha maksimumi, et niipalju kui meie võimuses on kliente teenindada sel päeval, püüame seda teha ? kannatajaks ei tohi olla ükski klient, ka see, kes pole konkreetse lehe tellija,” ütles Rumessen.

Laupäevase ja eilse päeva jooksul helistas Vooremaa toimetusse vähemalt kümme inimest, kes tundsid muret, miks leht lugejateni ei jõudnud.

“Lugeja jaoks on uudis ikkagi see, mis on uudis tänasel päeval. See mis oli uudis laupäeval, ei ole uudis enam esmaspäeval. Mina kui tellija maksan, ega taha puhkepäeva veeta ajalehtedeta. Üsna suurte tellimishindade juures peaks ajalehed ikkagi õigeks ajaks postkastidesse jõudma,” oli üks lugejatest kindel.

Vooremaa toimetus on samuti veendunud, et lugeja peab lehe õigel ajal kätte saama. Vabandame oma lugejate ees ning loodame, et selliseid probleeme enam ei teki.

EVA KLAAS

blog comments powered by Disqus