Uue maitsega mahlad uuendatud kujundusega pakendis

Põltsamaa Felixi turundusdirektori Marek Viiloli sõnul tahab ettevõte uuenenud pakendiga mahladega ühelt poolt  edasi kanda vanu traditsioone, kus kaubamärgil tuuakse rohkem esile kuuekümnendatest-seitsmekümnendatest aastatest tuntud Põltsamaa logo, kus näha P-täht ja õun. Teisalt luuakse värskust ja nüüdisaegsust, mida annavad isuäratavad viljad.

Uuenenud mahlade pakenditel kasutatakse nüüd endiste joonistatud puuviljade asemel puuviljade fotosid. Praegu toodetakse ettevõttes kokku ühtteistkümmet sorti mahla, lisaks kolme sorti Premium-mahla: värske õunamahl, kollase ploomi nektar, apelsinimahl. Hiljuti läbi viidud uuring kinnitas Viiloli sõnul tõsiasja, et Felixi mahlu peavad Eesti inimesed kõige omamaisemateks. Nii hindasid Felixi mahlu 90 protsenti vastanutest. Uuringust selgus ka, et Põltsamaa mahlade pakendeid peeti natuke igavaiks ja “väsinuiks.” Seetõttu liidetigi mahlapakendite kujunduses traditsioonid ning nüüdisaegsus ja värskus. Eelkõige läheb pakendi välimus korda just noorematele ostjatele.

Lisaks pakendile on vähesel määral muudetud ka mahlade koostist. Nii on jõhvikajoogile lisatud senisest veelgi rohkem naturaalset jõhvikamahla, ploominektar on saanud juurde senisest enam ploomimaitset. Uue maitse on saanud ka multimahlajook. Nii on Felixi mahlad läbi teinud mitte ainult iluravi, vaid muutunud on ka mahlade maitseomadused. Uuenenud pakendis ja senisest paremate maitseomadustega mahlade tootmist alustati märtsis.

iii

TOOMAS REINPÕLD

blog comments powered by Disqus