Tele2 toob turule uue noortebrändi “U”

Tele2 turundusdirektori Kristjan Seema sõnul on uue brändi turule toomise eesmärk kindlustada Tele2 turuosa noortesegmendis. Selleks loodi ühele Ultra kaubamärgile mitu eri kujundust, mille vahel valides saab iga noor leida enda jaoks sobiva. ?Ultra annab noortele vabaduse olla tema ise – just sellisena, nagu ta tahab. Ultra ei suru peale ühte stiili, vaid räägib erinevate noorte gruppidega erinevas keeles. Noor saab valida enda identiteediga sarnaneva toote, on ta siis hip-hoppar, klubiinimene või mõne muu elustiili esindaja,? rääkis Tele2 turundusdirektor Kristjan Seema. Ultral on oma veebileht ?Ultra maailm? aadressil www.ultra.ee, kuhu siseneja saab valida enda identiteediga sobiva kujunduslahenduse. Ultra veeb kajastab üritusi, filmi ja muusika TOPe, annab võimaluse laadida alla helinaid ja tasuta taustapilte ja palju muud meelelahutuslikku. Lisaks saab veebist saata tasuta SMSe ning leiab sooduspakkumisi koostööpartneritelt. Ultra veebilehe kasutajaks võib registreerida end igaüks, kuid Ultra kasutajatele mõeldud hüviseid saab kasutada Ultra kõnekaardi kasutaja. Ultra kõnekaart saab olema pidevas muutumises alates logost, stardipakettidest ja kõneajakaartidest, pakkudes erineva identiteedi esindajatele erinevaid lahendusi. ?U? brändi all toodetakse ka piiratud koguses trendirõivaid, mida võib peatselt leida Sportlandi kauplustes. Ultra kõnekaardi kõneminut Tele2 mobiilivõrku maksab 1,25 krooni ning teistesse võrkudesse 2,50 krooni, SMS 75 senti ja MMS 2,50 krooni. VOOREMAA

blog comments powered by Disqus