Konkurssi Kuldmuna hakkas Eesti Reklaamiagentuuride Liit korraldama kümme aastat tagasi.
“Oma ettevõtte toodangu võimalikult mitmekesiseks tutvustamiseks ja konkurentsis püsimiseks oleme pidanud oluliseks investeeringuid reklaami ning tootetutvustusse. Tellime reklaame oma ala tipptasemel spetsialistidelt. On hea meel, et meie väga noore firma reklaami juba esinduslikul konkursil tunnustati, ” ütles OÜ Soja Foods Eesti nõukogu esimees Priit Saksing.
Osaühingu Fanfare koostatud firma Soja Foods Eesti reklaamis on reklaamlauseks: “Kaalul on rohkem kui soja”.
?Tänapäeva ülirikkaliku kaubavaliku juures on äärmiselt vajalik selgitada inimestele, millist kaupa nad tegelikult vajavad. Tutvustades oma tooteid, toonitame ennekõike nende tervislikkust, organismile kasulike ainete sisaldamist, sobivust laste toidulauale, diabeetikute, südamehaigete ja mitmeid teisi haigusi põdejate menüüsse,” märkis Priit Saksing. “Jõgevamaa ettevõtjana püüan kaasa aidata, et sojatooted oleksid võimalikult kättesaadavad ka meie maakonna kaubandusfirmadele ja tarbijatele, seetõttu plaanitseme osaleda paljudel Jõgevamaa üritustel.
Senini on meie toodangu tutvustamisel olnud heaks koostööpartneriks Jõgeva Majandusühistu ja Jõgeva Sordiaretuse Instituut. Sordiaretusinstituudiga allkirjastame lähiajal koostöölepingu, mille lõppeesmärgiks on välja aretada eestimaine sojaoasort.”
JAAN LUKAS