Säästumarket saab Jõgeval tõsise konkurendi

Jõgeval avatav Maxima saab olema maakonnas juba teine, ehitusmaksumuseks kujuneb umbes 16 miljonit krooni, selle hulka tehnika ja muu sisustus ei kuulu. Esimene selle kauplusteketi filiaal avati 2006. aasta augusti lõpus Põltsamaal.

Maxima avalike suhete juht Erkki Erilaid kinnitas, et ehitusload on neil ammu taotletud ning lammutatavad majad on juba paar aastat  tühjana seisnud. Poe juurde ehitatakse ka parkla, mis peaks mingil määral lahendama ka Suure tänava äärse, liiklejatele pikka aega peavalu valmistanud parkimisprobleemi. Mingit hiigelparklat küll ei tule, kuid seal piirkonnas peaks parkimine siiski hõlpsamaks muutuma.

VP Market OÜle kuuluv Maxima kauplustekett ostis 3050 ruutmeetri suuruse maatüki koos hoonetega otse omanikelt juba 2006. aastal ning selle hinda ei osanud Erkki Erilaid ega ka Jõgeva linnaarhitekt Anne Örd öelda.

Maxima poe suurus saab olema 1300 ruutmeetrit, millest müügipinna moodustab 520 ruutmeetrit. Lisaks toidukauplusele otsitakse ka rentnikke, kelle kasutusse jääks 13,8 ja 33,6 ruutmeetrine äripind. Maxima kauplusse hakatakse töötajaid värbama aprillis ning kõigi eelduste kohaselt saab seal tööd 30 inimest.

Jõgevale kolmas odavpood

Lisaks soodsaima ostukohana tuntud Grossi Toidukaupadele ja end hinnaliidrina reklaamivale Säästumarketile saab Maxima olema Jõgeval kolmandaks odavtoodete poeks.

Erilaid sõnas, et sattumine Säästumarketi vahetusse lähedusse ei olnud nende firmale taotluslik. “Meie poed on mujalgi Säästumarketiga kõrvuti, sageli isegi samas hoones,” selgitas Erilaid. Tema sõnul peab konkurents alati olema, siis on ettevõttel, mille nimel pingutada.

 Maxima avalike suhte juht kinnitas, et nende eesmärk pole konkurente kõrvaldada, kuid lisas, et Maxima kauplustes on neli korda suurem valik kui Säästumarketis ning konjunktuurifirma poolt tellitavatest uuringutest on selgunud, et Maxima on senini soodsaim toidukauplus. “Üritame hindu võimalikult kliendisõbralikul tasemel hoida ning tänu sellele võita juurde külastajaid,? lisas ta.

Konkurentsi ei karda

Säästumarketi keti avalike suhete juhi Merike Miku sõnul ootavad nemad huviga Maxima  Jõgevale tulekut,  loomulik konkurents on tema arust väga tervitatav. Klientuurikadu Mikk ei karda.

“Alguses on uus pood loomulikult huvitav, kuid hiljem läheb see vaimustus üle ja kliendid tulevad Säästumarketisse tagasi,” avaldas ta veendumust.

Veel nentis ta, et kuna Jõgeva Säästumarketi töötajate palgad on vägagi konkurentsivõimelised, siis ei karda ta ka kaadri üleminekut. “Meie jääme oma hinnapoliitikale kindlaks ning ei kavatse Maxima tuleku pärast radikaalseid muutusi tegema hakata.” Samas peavad konkurentsi tugevnemisele mõtlema ka Selver, Jõgeva Majandusühistu ja Grossi Toidukaubad.

EILI KOITLA

blog comments powered by Disqus