AS Werol Tehased juhatuse liikme Robert Närska sõnul on raudteeharu ehitamine firma käekäigu vaatevinklist igati vajalik. ?Tulevastel omanikel tuleb kindlasti teha investeeringuid, muu hulgas suurendada pressimisvõimsust. Tootmise sellise arengu korral ei piisa ainuüksi Eestimaal kasvatatud rapsist. Rapsi peab hakkama varuma ka välisriikidest ja kõige ökonoomsem on seda teha mööda raudteed.
Jõgeva maavalitsus on asunud lahendama raudteeharu projekteerimise ja ehitamisega seonduvaid probleeme. ?Raudteeharude pikendamise projekt valmib tuleval aastal. 2007. aastal alustatakse aga ehitustöödega ning üks raudteeharu jõuab Painkülla,? lausus Jõgeva maavanem Aivar Kokk, kes möödunudkolmapäevasel visiidil Jõgeva valda külastas ka aktsiaseltsi Werol Tehased ning vestles firmajuhtidega raudteeharu ehitamise teemal. Kokkuleppe kohaselt osaleb AS Werol Tehased raudteeharu ehitamise projektis 25-protsendilise kaasrahastamisega. ?Me loodame, et uued omanikud suhtuvad tõsiselt sellesse lubadusse ja kohustusse, märkis Aivar Kokk.
Maavanema arvates on aktsiaseltsis Werol Tehased hakatud jagu saama hiljutisest kriisiperioodist: ?Ettevõtte praegune juhtkond on raskest hetkest välja rabelenud. Tehas töötab kolmes vahetuses ning toodab iga kuu kasumit, mis tõestab jätkusuutlikkust. Firmas töötavad perspektiivitundega nii juhtkond kui ka reatöötajad. Kindlasti leiavad need inimesed rakendust ka uute omanike ajal,? tõdes maavanem.
JAAN LUKAS