Põltsamaal avati Säästumarket

Üleeile avati Põltsamaal Tartu maanteel Säästumarket, mis on juba 54. Rimi Eesti Food ASile kuuluva Säästumarketiketi kauplus Eestis.

Kauplusehoone rajamisel oli peatöövõtjaks Viljandis tegutsev OÜ Silindia ja kauplemispinda on Põltsamaa uusimas poes 800 ruutmeetrit. Tegemist on esimese uuendatud brändikontseptsiooni järgi ehitatud Säästumarketi kauplusega. Müüdavate toodete arv on tõusnud seniselt 1200-lt 1700 tooteni ning muutunud on ka kaupluste tavapärane siseilme: juurde on tulnud külastajate jaoks mugavaid lette ja külmikuid ning vähem on kastides ja alustel pakutavaid tooteid.

Säästumarketi omapäraks on, et igal nädalal pakume kliendile lisaks tavasortimendile parimate hindadega 30 toodet. Need tooted, mida kampaania käigus väga hästi ostetakse, võtame edaspidi püsisortimenti,” ütles Rimi Eesti Food ASi turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja.

Kuigi Säästumarket asub linnasüdamest õige pisut kaugemal kui Põltsamaal juba varem tegutsenud Maxima ja Selver, usub Mägioja, et Säästumarket suudab teiste suurte ketipoodidega edukalt konkureerida.

Säästumarketi konkurentsieeliseks on soodsad hinnad. Usume, et pakkudes kliendile parimaid hindu ja kiiret teenindust senisest veelgi mugavamas keskkonnas, on lihtne olla klientidele meelepärane,” ütles Mägioja.

Koos uue brändikontseptsiooniga on Säästumarketi ketile välja töötatud uus logo, mille värvideks senise punase, kollase ja sinise asemel valge, roheline ja sinine. Peale vastavatud Põltsamaa poe saab seda logo praegu näha veel ainult esmaspäeval pärast renoveerimist taasavatud Keila Säästumarketis. Uue logo saavadki Säästumarketite keti direktori Regina Velbergi sõnul renoveeritavad ja uued avatavad poed. Endise kontseptsiooniga kauplustel enne sisu uuendamist logo ei muudeta.

Küsimusele, kas logomuutus oli tingitud senise logo liig suurest ja teatavaid vaidlusi tekitanud sarnasusest teise odavketi — Lidli — logoga, vastas Evelin Mägioja, et Säästumarket lähtus siiski eelkõige soovist anda oma kauplustele värskem ilme. Logouuendus tähistab tema sõnul keti jaoks üldise kvaliteeditaseme tõusmist. Jõgeva Säästumarketis toimuvad ümberehitustööd esialgse kava koheselt järgmisel aastal.

See, et Säästumarket üleeile avati, oli teatud määral üllatuseks isegi Põltsamaa linnavalitsusele.

Meie oleme hoonele ja firmale ainult vajalikud kasutus- ja tegutsemisload andnud, aga avamisele pole meid keegi kutsunud,” ütles linnapea Jaan Aiaots. “Aga tore muidugi, et jälle üks pood juures ja et oma linna mehed ehk OÜ Bueno ja Vooremaa Teede Põltsamaa jaoskond alltöövõtjaina ehitada said.”

Selle üle, et üks toiduostmiskoht jälle juures, avaldas heameelt ka kohe esimesel päeval Säästumarketit uudistamas käinud põllumajandusettevõtja Mati Kivi. Kamarilanna Kalli Kadastik aga ütles muigamisi, et see uue poe avamine hakkab siinkandis juba harjunud asjaks muutuma, nii et poodi mahub kohe esimesel päeval juba sissegi.

Tõepoolest: uue suure toidupoe avamine hakkab Põltsamaal igasügiseseks sündmuseks kujunema: 2006. aasta septembris avati seal Maxima, mullu detsembris Selver. Loodetavasti ei võta põltsamaalased seda kui reeglit ega hakka aasta pärast jälle uut poodi nõudma.

RIINA MÄGI

blog comments powered by Disqus