Põltsamaa Felixi müügimahud enam kui kümnendiku vähenenud

Mullu sama ajaga võrreldes on Põltsamaa Felixi müügimahud enam kui kümnendiku võrra vähenenud, ütles Põltsamaa Felixi juhataja Anti Orav. Tema sõnul kukkus esimesel poolaastal enim eksport, suvel on olukord muutunud ja aasta lõpuks on eksport ja müük koduturul vähenenud ilmselt samas mahus.

Tõenäoliselt on meie käesoleva aasta käive väiksem kui mullu,” tõdes Orav, kelle sõnul on majandusolud Põltsamaa Felixi klientidest enim räsinud just Baltikumi kliente. Soome ja Rootsi veel ei kurda ning Norras pole üldse aru saadud, et maailmas on majanduskriis, sest seal tarbimine suureneb,” rääkis juhataja.

Eksport moodustab ettevõtte  müügist kolmandiku, seda on suudetud viimastel aastatel stabiilsena hoida. Eesti turg on meie jaoks ikkagi kõige tähtsam,” kinnitas ta.

Ettevõte pole vähenenud töömahu tõttu seni töötajaid koondama pidanud. Hooajatöölisi on alati palgatud tähtajaliste töölepingutega. Tänavu ei pea firma tõenäoliselt Ida-Virumaalt töötajaid vedama, seni on abijõudu leitud lähipiirkonnast. Kui aga õpilased kooli lähevad, võib taas tekkida vajadus lisatöökäte järele. Osa tööd teevad ära ka partnerid.

Põltsamaa Felixi äri jaguneb laias laastus üsna võrdselt viie rühma vahel: joogid, mitmesugused kastmed, konserveeritud aedviljad/moosid ja valmistoidud ning muud  tooted (margariin jms). Viimast toodetakse kontserni Leedu ettevõttes eestimaisest Weroli rapsiõlist.

HELVE LAASIK

blog comments powered by Disqus