“Oleme ettevõtte jaoks defineerinud need huvigrupid, kelle vajadusi peame silmas pidama. Nendeks on meie toodete tarbijad, ettevõtte omanikud, töötajad ning ühiskond.
See tiitel annab meie töötajatele kinnitust sellest, et oleme õigel teel, ” vastab Põltsamaa Felixi juhataja Anti Orav Vooremaa küsimusele, mida taoline tunnustus neile tähendab.
Mille põhjal valitakse Piirkonna Edendaja?
12. septembri õhtul kuulutati Estonia Kontserdisaalis pidulikult välja tänavuste ettevõtlusauhindade saajad. Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) poolt välja antav Ettevõtluse Auhind 2006 läks Vertex Estoniale ja Eesti Ettevõtete Konkurentsivõime Edetabelis 2006 osutus Eesti kõige konkurentsivõimelisemaks ettevõtteks Hansapank.
Lisaks kahele peaauhinnale kuulutati EASi, Eesti Kaubandus-Tööstuskoja ja Eesti Tööandjate Keskliidu ühisprojekti raames läbiviidavatel konkurssidel välja võitjad kuues auhinnakategoorias ning selgitati kõige konkurentsivõimelisemad ettevõtted tegevusalade kaupa 11 kategoorias.
Jõgevamaale tuli neist tiitlitest üks olulisemaid. Piirkonna Edendaja 2006 võitjaks valiti Põltsamaa Felix, millel on väljapaistev roll Põltsamaa arengus. Ettevõte annab tööd 140 inimesele, tema müügitulu oli 2005. aastal üle 150 miljoni krooni.
Selle kategooria eesmärk on tunnustada ja tuua teistele eeskujuks majanduslikult edukaid ettevõtjaid, kes järjepidevalt väärtustavad töötajaid ja keskkonda, milles nad tegutsevad, osalevad aktiivselt oma piirkonna arendamisel ning loovad oma tegevusega arenguvõimalusi ka teistele oma piirkonna ettevõtetele. Konkursil saavad osaleda kõik väljaspool Tallinna tegutsevad ettevõtted.
Milliste konkreetsete tegude eest tiitel tänavu Põltsamaale tuli? “Minu teada anti see kohaliku kultuuri- (Põltsamaa kontserdid) ning spordielu (Felixhall) toetamise eest. Lisaks tõsteti esile investeeringut uue katlamaja ning ülekandesüsteemide rajamisse, millega on märgatavalt vähenenud kütuse tarbimine, vähenenud õhu saastamine ning muud keskkonnariskid, ” selgitab Anti Orav.
Felix arvestab mõju piirkonnale
“Tunnetame suure tööandjana oma rolli Põltsamaal, mistõttu arvestame edaspidigi oma otsuste tegemise juures nende mõju kogu piirkonnale,” ütleb Anti Orav tulevikule mõeldes.
AS Põltsamaa Felix loodi 1993. aasta 13. detsembril sihiga rikastada Baltimaade tarbijate toidulauda uute maitsenaudingutega. Kuulumine Põhjamaade suurimasse toiduainetetööstuse gruppi Orkla Foods annab firmale vajalikku oskusteavet ning kindlust töötada pikaajaliste sihtide nimel.
Felixi ajalugu ulatub neljakümnendatesse aastatesse, kui Herbert Felix sõja jalust Rootsi pagenuna kurkide konserveerimist alustas. Praeguseks on FELIX kaubamärgi all saadaval tomatiket?up, salatikastmed, aedviljakonservid, kiirtoidud ja palju muud, mis pereemadel toiduvalmistamise lihtsamaks muudab. FELIX kaubamärk tähendab kõrget kvaliteeti, turvalisust ning head maitset.
JÜRI LEESMENT