Piimaliit alustas teavituskampaaniaga

Kampaania käigus korraldatakse meelelahutuslikke üritusi ning teaduskonverents, tutvustatakse piimatoodete võimalusi köögis ning viiakse läbi laiaultuslik meediakampaania, kus osalevad dirigent Eri Klas, lauljatar Ines ning treener Gert Koovit. Kampaania ühe osana saavad kõik 3-4 klassi õpilased töövihikud, mis tutvustavad piimatooteid ja nende väärtust ja kaubanduskeskuste piimaosakondades saavad ostajd tasuta kaasa retseptivihiku. Kampaania kogumaksumus on ligi 2,9 miljonit krooni ning seda rahastavad põllumajandusministeerium ja Eesti Piimaliit. Samuti tuvustatakse piimatooteid nooreteüritustel ning tehakse koostööd kokandusajakirjadega. “Viimastel aastakümnel on Eestis piimatoodete tarbimine märkimisväärselt vähenenud ja see tähendab ohtu eestlaste tervisele,” vähendab uudistegentuur PIKK Eesti Piimaliidu tegevdirektori Tiina Saroni sõnu. Kui 1990 aastal söödi ja joodi Eestis piima ja piimasaadusi keskmiselt 486 kilogrammi, siis eelmisel aastal 276 kilogrammi. Kui mullu jõi Eestis iga inimene keskmiselt piima vähem kui klaasi päevas, siis Soomes neli klaasi. “Ka võid süüakse Soomes mitu korda rohkem,” ütles Saron.Tema sõnul teeb kõige rohkem muret see, et piimajoojaid jääb üha vähemaks koolinoorte hulgas. Uuringud on näidanud, et kõige vähem joovad piima 15-17 aastased. VOOREMAA

blog comments powered by Disqus