Pangad tulid eakate teenindamisega toime

Seoses pensionide väljamaksmisega olid möödunud nädala neljapäeval ja ka nädalavahetusel Jõgeval ja Põltsamaal asuvad pangakontorid tavalisest mõneti rahvarohkemad, kuid vanemaealiste klientide teenindamine kulges üldiselt rahulikult ja tasakaalukalt.

SEB Panga Jõgeva kontori direktor Tiina Ereb märkis, et 5. veebruaril oli nii  Jõgeva kui Põltsamaa kontoris tavapärane tööpäev.

„Aeg-ajalt viibis pangasaalis lihtsalt rohkem rahvast kui tavaliselt. Põhilised küsimused tekkisid vanemaealistel klientidel seoses sularahaautomaadi kasutamisega. Neid, kes tegid seda esimest korda, abistasid automaadi juures meie tellerid. Pank on trükkinud ka eraldi voldiku, milles on samm-sammult õpetatud sularahaautomaadi kasutamist,” märkis ta.

Erebi sõnul polnud seoses pensionide maksmisega Jõgevamaa pangatöötajatele eraldi väljaõpet vaja teha. „Meie tellerid on äärmiselt professionaalsed, mistõttu eraldi koolitust  ei vajanud.”

Swedbanki Jõgevamaa kontorite juhataja Andre Arula ütles, et ka neil möödus pensionide maksmine üldiselt rahulikus miljöös. „Laupäeval umbes kella 11 paiku tekkis Jõgeva kontoris küll veidi pikem järjekord, kuid nii palju rahvast, kui arvasime, siia siiski ei kogunenud. Auväärses eas klientide teenindamiseks olime toonud pangakontoritesse ka lisatoole ja varunud joogiautomaatidesse piisavalt joogivett.”

Andre Arula märkis sedagi, et Jõgeva kesklinnas asuva pangaautomaadi Hansa 24 juures oli ka pangatöötaja, kes soovijatele aparaadi kasutamist õpetas.

JAAN LUKAS

blog comments powered by Disqus