Ootamisest väsinud

Viimasel ajal on moodi läinud telefoni teel raamatute müümine. Jaanuari keskel, 15. või 16. kuupäeval pakuti mulle samal viisil müüa raamatut ?Ristsõnastik 2007?. Kuna olen suur ristsõnasõber, otsustasin selle osta.

Arve, millele oli märgitud kauba müüjaks AS Ajakirjade Kirjastus ja makse saajaks AS Express Post, leidsin oma postkastist juba 18. jaanuaril. Järgmisel päeval sai see tasutud. Mida aga ei tulnud, oli raamatupakk.

Veebruari algul tüdinesin ootamast. Helistasin arvele märgitud Express Posti telefoninumbril ja küsisin, millal raamatu kätte saan. Mulle vastati, et raamatutellijate nimekiri on alles koostamisel. 27. veebruaril, kui raamatut ikka veel polnud, läksin Jõgeva postkontorisse aru pärima. Sealne postitöötaja helistas samal telefoninumbril. Talle vastati, et raamat saabub arvatavasti paari nädala pärast. Ning väideti, et see olevat alles esimene pretensioon ? justkui ma poleks veebruari algul telefonitsi aru pärinudki.

Huvitav, miks tellijale esitatakse karm nõue, et arve peab olema 7 päeva jooksul tasutud, kui tarnijal on samas võimalus raamatu saatmisega venitada kuitahes pikalt? Mina igatahes ei soovita kellelgi selliseid telefonipakkumisi vastu võtta: lihtsam on raamat poest osta.

(Kirja autori nimi on toimetusele teada)

blog comments powered by Disqus