Miks on ligi 100 000 eestimaalast valinud just Coop Panga?

SISITURUNDUS

Neli aastat tagasi turule tulnud eestimaine Coop Pank on kasvatanud enda klientide arvu ligi neli korda, pakkudes nüüdseks mugavaid pangateenuseid rohkem kui 98 200 kliendile. Põhjuseid, miks inimesed Coop Pangas arveldada tahavad on palju, kuid Coop Panga Ida- ja Kesk-Eesti piirkonnajuht Tiina Tank toob välja neist kõige sagedasemad.
„Üks, mis inimestele väga palju korda läheb on see, et Coop Pank on ainus pank, mis on inimese kodule lähedal,“ ütles Tank ja jätkas: „Ajal kui teised pangad on kolinud oma teenused peamiselt üksnes veebi ja sulgenud väiksemates kohtades kõik oma kontorid ning suurema osa pangaautomaatidest, on Coop Pank otsustanud teha teisiti. Oleme viinud panga tagasi sinna, kus inimesed seda kõige rohkem vajavad – nende kodu lähedale.“
Coop Pangal on 12 Eesti linnas 15 kontorit, mis on kõik avatud esmaspäevast reedeni. Lisaks sellele saavad kõik Coop Panga kliendid – nii eraisikud kui ka ettevõtjad – sularaha oma pangakontolt välja võtta ja arvele panna kõigis 330 Coopi kaupluse kassas üle Eesti.
Jõgeva Konsumis ja Põltsamaa Ehituskeskuses ning mitmel pool mujalgi on avatud ka Coop Panga pangapunktid, kus on võimalik teha kõiki lihtsamaid pangatoiminguid alates konto avamisest kuni lepingute allkirjastamise ja väikelaenu taotluseni.

Sularaha hea kättesaadavus

„Nõudlus traditsiooniliste pangateenuste järele ei kao isegi ajal, mil digitaliseerimine toimub rekordilise kiirusega,“ kinnitas Tiina Tank. Samal ajal kui teised pangad oma sularahaautomaate ja pangakontoreid sulgevad, on inimesed Tanki sõnul sageli üllatunud, kui kuulevad, et nad saavad sularaha välja võtta ja arvele maksta ka Coopi kauplustes.
„Kõige tänulikumad on selle võimaluse eest piirkondlikud ettevõtjad, kes ei pea tõmbekeskustest väljaspool tegutsedes enam oma kassarahade arvele kandmiseks suurde linna sõitma. Nad saavad kauplusekassas oma igapäevaste ostude eest tasudes ka sularaha pangaarvele panna või sealt välja võtta. Me tõesti tahame, et elu püsiks igas Eestimaa nurgas ja oleme valmis selle nimel ka pingutama,“ rääkis piirkonnajuht, kelle sõnul pakub Coop Pank ettevõtjatele ka soodsaid arveldusvõimalusi ja muid eeliseid.
Kuigi Tank ise arveldab enamasti lihtsas ja kasutajasõbralikus Coop Panga interneti- või mobiilipangas, peab ta tasuta sularahateenust toidupoes väga vajalikuks: „Teadmine, et sularaha saab välja võtta ja arvele panna ka kodukaupluse kassas, teeb elu mugavaks ja lihtsaks. Lisaks sellele saavad Coop Panga kliendid sularaha tasuta välja võtta ka kõigi teiste pankade pangautomaatidest üle Eesti ja üle Euroopa, olenemata sellest, millise firma logo pangaautomaati ehib.“
Paljud Coop Panga kliendid hindavad ka seda, et nende pangakaart on ühtlasi ka Coopi kaupluste kliendikaart, mis tagab alati kõige soodsamad hinnad ja kõige rohkem boonuspunkte.

Tasuta teenused kuni 27. aastastele ja alates 55. eluaastast

Hiljuti lisas Coop Pank ka kõikidele oma eraisiku pangakaartidele tasuta ostukindlustuse ja kaotas arvelduspaketis Rahn kuni 27-aastaste ja üle 55-aastaste klientide jaoks kuutasu ning lubab neil kasutada kõiki olulisemaid igapäevapanganduse teenuseid täiesti tasuta.
Soodsate hindade ja sularaha hea kättesaadavuse kõrval hindab Tank Coop Panga puhul ka eestimaisust. „Seda ütlevad ka paljud meie kliendid, et nad eelistavad suurte ja välismaiste pankade asemel Coop Panka just sellepärast, et see kuulub Eesti inimestele. See on pank, kus otsuseid langetavad kohalikud ja ka investeeringud ja kasum suunatakse Eesti arenguks.“
Tank lisab, et eestimaise panga eelistamine tundub paljudele sama loogilisena kui poeriiulilt Eestimaise köögi-, juur- või puuvilja valimine ning just nii see peabki olema.
„Me teeme iga päev kõvasti tööd ja anname endast koos Coop Eestiga parima, et elu Eestimaal – nii maal kui ka linnas – edasi viia. See on meile tähtis, sest kui Eesti inimestel ja Eesti ettevõtetel läheb hästi, siis teame, et ka Eestil tervikuna läheb hästi.“

blog comments powered by Disqus