Uued purgikaaned kasvatasid Põltsamaa Felixi müüki

Mullu septembris kasutusele võetud uued kergesti avatavad purgikaaned kasvatasid Põltsamaa köögiviljahoidiste müüki üle 30 protsendi. Uued kaaned võetakse kasutusele ka kõikidel Põltsamaa supitoodetel, mille tarbimine on samuti tõusuteel, teatas ettevõte.

Eesti juhtiv toiduainete ja hoidiste valmistaja Põltsamaa Felix võttis eelmise aasta septembris oma  köögiviljahoidistel kasutusele revolutsioonilise, kergesti avatava, purgikaane. Maailma ühe juhtiva pakenditootja Crown Packaging poolt arendatud Orbit nimeline kaas koosneb kahest osast ning selle välist ringi keerates avaneb klõpsatades purgi põhikaas. Eestis varem sarnase tehnoloogiaga purgikaant kasutatud pole ning selle ainuesindusõigus kuulub Põltsamaa Felixile.

“Nüüd pole enam vajadust purgi avamiseks jõudu rakendada ning tarbijad võtsid selle uuenduse väga hästi vastu – köögiviljahoidiste müük kasvas pärast kaanerevolutsiooni üle 30 protsenti, julgustades meid uuele tehnoloogiale üle viima ka kõik Põltsamaa kodumaised purgisupid, mille turg kasvas mullu umbes 16 protsenti,” nentis Põltsamaa Felixi turundusdirektor Marek Viilol.

“Eestlased ostavad iga aastaga aina enam valmistoitu, kuna Eestis toodetud valmistoit on kvaliteetne ja maitsev. Lisaks pööravad tootjad aina enam tähelepanu tervislikkusele ning teistele toidumaailma trendidele,” lisas Viilol. Näiteks ei sisalda Põltsamaa Felixi

valmistoidud kunstlikke säilitusaineid ega maitsetugevdajat E621 (naatriumvesinikglutamaat). Lõhna- ja maitseainetena on kasutusel naturaalsed till, petersell, must pipar, loorber jne. “Nüüdisaegne valmistoit on igati tervislik ja maitsev ning aina enam inimesi leiab tee nende juurde,” usub Viilol.

Viiloli sõnul kasvas köögiviljahoidiste tarbimine peamiselt kurgi- ja kõrvitsatoodete arvelt ning kaubanduskettide statistika järgi on populaarseimaks kurgihoidiseks Põltsamaa Võileivakurk. Eelmisel aastal viis ettevõte kõik kodumaised köögiviljahoidised ja valmistoidud eestimaise kaubamärgi Põltsamaa alla. “Kodumaine tooraine koos uudse lihtsasti avatava kaanega on kindlasti sellise müügiedu taga,” märkis Viilol.

Seoses uue kaane kasutuselevõtuga täiendas AS Põltsamaa Felix oma köögiviljahoidiste tootmisprotsessi ning investeeris tootmisliini ligi 100 000 eurot. Esmalt viis Põltsamaa Felix uue lihtsasti avatava kaane alla oma kurgi- ja kõrvitsahoidised ning seejärel ka kapsatooted ja supid.

Põltsamaa Felix on kõige laiema tootevalikuga juhtiv toiduainetetööstus Eestis, tootes ja turustades ligi 350 toodet neljateistkümne erineva kaubamärgi all.

Vooremaa