Põltsamaa Felix suurendab tootmist

Eesti juhtiv toiduainetetootja Põltsamaa Felix laiendab Põltsamaa kaubamärki ja tootmist uute valmistoitude ja suppidega, teatas ettevõte. 

Põltsamaa supivalikusse lisanduvad sellel kevadel kergema retseptiga kodune seljanka, lihata värskekapsaborš ning täiesti uus kukesupp ehk klassikaline nuudlitega köögiviljasupp. Kolme uue toiduga laiendatakse ka valmistoitude sarja: turule jõuavad ühepajatoit, makaroniroog hakklihaga ja pilaff.

Lisaks tootmise laiendamisele on muudetud ka olemasolevate toodete retsepte ja tooraineid. Seljankas tõsteti lihasisaldust 30 protsendini, rassolnikus vähendati õli kogust ning hernesupis varem sisaldunud pekist põseliha vahetati välja taise suitsuliha vastu. Mitmetes suppides vähendati ka soola kogust.

Kokku on Põltsamaa tootevalikus nüüd 11 koduse maitsega suppi. Põltsamaa Felixi turundusdirektori Marek Viiloli hinnangul on Eesti unikaalse purgisupikultuuriga riik. “Ainult siin armastatakse ja tarbitakse purgisuppe nii palju! Meie rikkalikus tootevalikus on esindatud

nüüd kõik eestlaste lemmikmaitsed,” märkis Viilol.

Põltsamaa uued purgisupid on valmistatud eestlaste maitse järgi kodumaistest köögiviljadest ja lihast. Kõik Põltsamaa supid on vabad kunstlikest lõhna- ja maitsetugevdajatest ning säilitusainetest. “Eelmise aasta lõpus laienes Põltsamaa ka köögiviljade ja kapsaste

kategooriasse, pälvides tarbijate sooja vastuvõtu ning meie tootmine jätkab Põltsamaa kaubamärgi all laienemist,” lisas Viilol. 

80 protsenti Eesti elanikest eelistab sisseoste tehes kodumaiseid toiduaineid. Viiloli sõnul on Põltsamaa eestlaste üks armastatumaid kodumaiseid kaubamärke, millega seostuvadki pikad traditsioonid, eestimaisus, kõrge kvaliteet ja kodumaise tooraine kasutamine.

Põltsamaa Felix on kõige laiema toiduainete valikuga juhtiv toiduainetetootja Eestis, tootes ja turustades ligi 300 toodet kaheksa erineva kaubamärgi all.

Vooremaa