Linnaliinibuss võiks teha ringi kesklinnast mööda Aia tänavat, sõita haigla ja polikliiniku juurde ning tulla mööda Suurt tänavat tagasi kesklinna. On ju endise KEKi ja Uku kandis üsna palju elanikke, vanemaid inimesi ja noori, lastega emasid, kellel on nõnda pikka maad linna ja tagasi raske kõndida.
Arvan, et polikliinikusse ja vallavalitsusse on asja ka paljudel Mustvee ja Laiuse poolt bussiga või jalgsi linna tulnud inimestel.
Väiksem linnaliinibuss võiks hakata kurseerima iga tunni takka ja seda hommikust kuni hilisõhtuni välja, sest ka linnaäärne rahvas tahab kesklinnas toimuvatest kultuuriüritustest osa võtta.
Kunagi väga ammu oli selline bussiliin ju lühikest aega käigus, nüüd võiks uuesti proovida: aeg on muutunud ja linn kasvanud, siin on rohkem rahvast kui eelmisel sajandil.
Linnaisad võiksid bussiliikluse, marsruutide ja peatuste üle hakata uuesti mõtlema ja linnatranspordi käivitamisega uuesti proovida. Saan aru, et bussid ilma linna- ja riigipoolse doteerimiseta ära ei ela, kuid olen lugenud, et Euroopa Liit pidi andma toetusraha, kui koonduvad mitu väiksemat linna ning esitavad ühise projekti.
Võite öelda, et linna läbivad ka kaug- ja lähiliinide bussid, millega näiteks Piiri tänava poe juurde või Ukusse sõita. Nende peale ei saa ju loota: kõik bussid enne kesklinna ei peatugi ja kusagilt ei saagi teada, mis kellaajal nad kuhugi saabuvad. Usun, et bussisõitjaid Jõgeval jätkub. Kui aga linnatransport käima hakkab, tuleb teha sellele nii kõvasti reklaami, et bussiaegu teaksid ka maainimesed.
Pensionär Elvi Kuusk Jõgevalt