?Reitingutabelis, mille järgi parimaid välja selgitame, ei võeta arvesse üksnes seda, kui palju teenindaja kindlustusmakseid kogub ehk siis firmale raha sisse toob, vaid ka seda, kui korralikult ta oma tööd teeb: kui täpselt meie firmas kehtestatud reeglitest kinni peab, kuidas suhtleb klientidega ja kui oskuslikult suudab neile asju selgitada,? ütles ERGO Kindlustuse Lõuna piirkonna juhataja Anneli Luht.
Tema arvates on Ellar Sügiste edu pandiks ühest küljest tema pikk kogemus kindlustuse valdkonnas, teisalt tema suurepärane suhtlemisoskus.
?Ellar Sügiste tunneb kindlustustooteid põhjalikult,” ütles Anneli Luht. ?Ta ei ürita inimesele iga hinna eest midagi maha müüa, vaid pakub talle just seda, mida tal kõige rohkem vaja on. Samas ei jäta ta lahti rääkimata toote võimalikke negatiivseid külgi: kui see ikka teatud riskide vastu kaitset ei paku, siis ta nii ka ütleb.?
Kindlustustoodet Anneli Luhti sõnul ju käega katsuda ei saa: tema olemus selgub alles siis, kui midagi juhtub. Seepärast sõltub väga palju müüginõustaja selgitusoskusest. Kui selgitus on puudulik või eksitav, on õnnetusjuhtumi korral konfliktid kindlustuse ja kliendi vahel kerged tulema. Nende klientidega, kes on ostnud kindlustustooted Ellar Sügiste vahendusel, ERGO Kindlustusel selliseid konflikte reeglina ei ole.
Kella ei vaata
“Ellariga on hea asju ajada,” ütles Anneli Luht. ?Tema kuldlause on: ?Kui on vaja, siis teeme ära!?. Kella ei kipu ta ka ülearu kiivalt vaatama: ükski klient pole tal sellepärast teenindamata jäänud, et kell õhtul juhtumisi üle viie on tiksunud.?
Ellar Sügiste ise lisas, et näiteks liiklusõnnetusse sattunud kliendid helistavad talle mõnikord ka südaöösel ja pärivad, missugused toimingud nad ära peavad tegema, enne kui sündmuskohalt lahkuda tohivad.
?Isegi juhul, kui neil kindlustusleping sõna-sõnalt pähe õpitud peaks olema, ei suudaks nad ?oki tõttu ikkagi naljalt ise otsustada, mida tuleb ja mida ei tohi teha,? ütles Ellar Sügiste.
Oma rahuliku hääle ja asjaliku jutuga on Ellar kindlasti nii mõnegi kliendi telefonitsi ?okist välja aidanud. Kindlustaja persoon ongi kliendile tihti tähtsam kui firma, mis tema selja taga seisab. Ellar Sügiste sõnul küsib nii mõnigi helistaja esimese hooga “Sügiste kindlustust”. Mispeale tema siis muiates selgitab, et tegelikult esindab ta ikka ERGO Kindlustust, mitte mingit oma isiklikku firmat.
?Kõigepealt müün ma usaldust,? ütles Ellar Sügiste oma müügiedu selgituseks. ?Ja kuna ma olen võimeline esmase kahjukäsitluse kohapeal ära tegema, teatakse, et asjad sujuvad kiiresti. Ühel korralikul firmal pole näiteks tavaliselt võimalik oma avariisse sattunud auto kordategemisega kaht nädalat oodata, vaid see peab kohe remonditud saama. Mina suudan tagada, et selleks ajaks, kui auto remonditud saab, on remondifirmal ERGO Kindlustuse garantiikiri töö eest tasumise kohta ka käes.”
Teine amet toetab
Peale Põltsamaa kandi ja kogu Jõgevamaa on Ellar Sügistel hulgaliselt kliente ka teistes Eesti maakondades. Ta ei salga, et tema kui kindlustaja tuntusele on kõvasti kaasa aidanud tema teine amet ? videomehe oma. Ühes või teises kohas filmimas käies ei unusta ta ka enda kui kindlustaja visiitkaarte jagamast.
ERGO Kindlustuse parimate tunnustamisel Tallinnas Radisson SAS hotellis võttis Ellar Sügiste ERGO Kindlustuse ASi ja ERGO Elukindlustuse ASi juhatuste esimehelt Olga Reznikult vastu lõbusat vihmavarjuga mehikest kujutava skulptuuri. Samasuguse taiese said Eesti parim ERGO elukindlustuse müüja ja müügiesindaja.
?Skulptuuride autori nime ma kahjuks öelda ei oska, aga tean, et kolm samasugust kuju jagati välja Läti ja kolm Leedu parimatele ERGO süsteemi kindlustajatele,? ütles Anneli Luht. ?Entusiastliku pronksmehikese laialiaetud käed sümboliseerivad meie firma laia haaret, vihmavari aga kaitset, mida pakume.?
Kõigi kolme Balti riigi ERGO kaubamärki kandvad firmad kuuluvad Saksamaal Düsseldorfis tegutsevale ERGO Kindlustusgrupile.
RIINA MÄGI