Itella Smartpost: palume pakkidele võimalikult kiiresti järele minna

Kehtivast eriolukorrast tingituna on postipakiautomaati tellitud kaupade osakaal märkimisväärselt tõusnud, ent pakkidel järel käimine osades pakiautomaatides märgatavalt aeglustunud. Itella Smartpost palub kõikidel klientidel oma pakile esimesel võimalusel järele minna, et ka ajakriitilised pakid jõuaksid tellijateni õigeaegselt.

„Kui saate teavituse, et Teie pakk on jõudnud pakiautomaati, minge sellele palun esimesel võimalusel järele. Mida kiiremini Te oma pakile järele lähete, seda kiiremini saame panna vabanenud kappi järgmise kliendi olulise paki,“ selgitas Itella pakiveo äriüksuse juht Rauno Parras.

Parras rõhutas, et kuigi valitsuse poolt väljakuulutatud eriolukorrast tingituna on seatud liikumispiiranguid, siis on kõik pakiautomaadid avatud ning nakkusohu minimeerimiseks on võetud kasutusele maksimaalsed turvanõuded nii pakkide kullerveol kui pakiautomaadi kasutamisel. “Oleme võtnud kasutusele ennetavad meetmed nakkusohu minimeerimiseks, näiteks tihendanud pakiautomaatide puhastusgraafikuid ning kullerid desinfitseerivad regulaarselt käsi enne ja pärast pakkidega kokkupuudet,” sõnas Parras. Lisaks soovitab ettevõte automaadist paki välja võtmise või saatmise järel käed desinfitseerida ning lisakaitsena kasutada ka ühekordselt kasutatavaid kilekindaid või latekskindaid.

Alates eriolukorra väljakuulutamisest on tõusnud pakiautomaatidesse tellitud kaupade osakaal, kuid see-eest langenud pakkidel järel käimine osades pakiautomaatides. „Hetkel tellitakse pakiautomaatidesse pakke rohkem kui jõulude ajal, mis on meie jaoks tipphooaeg. Samas on aeglustunud pakkidel järel käimine osades pakiautomaatides, mis tekitab pakiuputuse paljudesse pakiautomaatidesse üle Eesti. Kõik pakid jõuavad klientideni võimalikult kiirelt ainult siis, kui neile pakiautomaatidesse ka järgi tullakse,“ sõnas Parras.

Itella pakiveo äriüksuse juht Rauno Parras lisas, et pakiautomaate täidetakse hetkel mitu korda päevas ehk kui mõned pakid on juba pakiautomaadist samal päeval välja võetud, siis täidetakse vabad kohad kohe uute pakkidega. „Mõistame, et inimesed tellivad praeguses eriolukorras rohkem ning tihti on tegu ka kiireloomuliste pakkidega, mistõttu palume klientidel neile võimalikult ruttu järele minna, et saaksime vabanenud kappi panna järgmise kliendi jaoks olulise paki ning automaate maksimaalselt töös hoida,“ rõhutas Parras.

blog comments powered by Disqus