Homme algab BSA sügiskampaania ?Piraatlus on eilne päev?

Kampaania on suunatud kõigile arvutikasutajatele, kuid eelkõige püüab teleklipp võita väikese ja keskmise suurusega ettevõtete juhtide tähelepanu. Põhjuseks on neis asutustes sageli puuduv ülevaade kasutatavast tarkvarast ja juhtide ükskõikne suhtumine tarkvarakasutamise korrastamisse. ?Kampaania sõnum on selge ? piraatprogrammide kasutamine on ebaeetiline ja see ei sobi tänapäeva ettevõttesse,? kommenteeris Erik Mandre BSA Eestist. Kampaania töötati välja reklaamiagentuur Divisioni juhtimisel. Kuni 6. detsembrini jooksvates telereklaamides kujutatakse kaasaegsesse kontorisse eksinud piraati, kes oma hoolimatu ja ebaeetilise käitumisega segab tegusa kontori igapäevast tööd. Divisioni loovjuhi Leslie Laasneri sõnul valiti selline lähenemine, sest piraatide ning seeläbi piraatluse ja piraattarkvara naeruvääristamine näis vaheldusrikas idee. ?Sarnastes kampaaniates on sageli rõhutatud karistusi. Tahtsime proovida huumorit, sest arvame, et see aitab tõsisel teemal paremini inimesteni jõuda,? lisas Laasner. Eesti 55% tarkvarapiraatluse osakaal on Euroopa Liidu 35%-sest keskmisest oluliselt kõrgem, samuti ei ole see aastate jooksul vähenenud. Mandre hinnangul on peamine probleem väärtushinnangutes, mistõttu ei nähta tarkvara kui mõttetöö tulemuse varastamises kuritegu. VOOREMAA

blog comments powered by Disqus