Häirekeskuse riigiinfo telefon 1247 ootab vabatahtlikke

Jätkuva tervisekriisi lahendamise üheks oluliseks lüliks on ööpäev ringi inimestele hädavajalikke vastuseid pakkuv riigiinfotelefon 1247, mille teenindamiseks ootab Häirekeskus appi vabatahtlikke.


Häirekeskus avas Riigiinfo telefoni 1247 eelmisel kevadel, et jagada viiruse levikuga seotud infot ja olla inimestele segastes oludes toeks. Tänaseks on vastatud juba 137 000 kõnele, mis kinnitab, et inimesed vajavad lisaks kiirele abile numbrilt 112 ka kanalit riigilt info saamiseks ja andmiseks.
„Kuigi eriolukord lõppes, jätkas 1247 oma tööd ja teenindab täna umbes 600 kõnet ööpäevas. Häirekeskuse töötajate kõrval aitavad inimestel vajalikke vastuseid leida vabatahtlikud, keda täiendavalt ootame oma ridadesse,“ selgitas Häirekeskuse peadirektor Kätlin Alvela.
Täna on 1247 numbrilt küsitavate küsimuste peamiseks teemaks jätkuvalt viiruse ja selle leviku ning piirangutega seotud küsimused.
„Tänaseni on reaalsus see, et informatsioon viiruse leviku ja selle tõkestamise osas on pidevas muutumises. Näeme väga selgelt, et inimesed soovivad riigiga suhelda ja 1247 on selles mõttes ennast õigustanud nii vastuste jagaja kui ka segadust tekitavate teemade kogujana. Seega on see kahtlemata oluline võimalus anda oma panus kriisi lahendamisesse ja aidata neid, kes abi vajavad,“ kirjeldas Alvela.
Häirekeskuse vabatahtlikuks saab täites häirekeskus.ee ankeedi. Seejärel võetakse inimesega ühendust, et täpsemalt välja selgitada tema sobivus vabatahtlikuks. Sobival kandidaadil peab olema Eesti kodakondsus, vähemalt keskharidus ja oskus suhelda nii eesti kui ka vene keeles.
VOOREMAA

blog comments powered by Disqus