Felixi turundusjuht lahkus ametist

Möödunud reedel oli viimast päeva tööl Põltsamaa Felixi turundusjuht Marek Viilol. Otsus tehti talle teatavaks aprillikuu lõpus ja see tuli talle üllatusena. Orkla kontserni kuuluvates ettevõtetes on turundusosakonnad ühendatud ka mitmetes teistes riikides. Lisaks Felixi turundusjuhile sai ametist priiks magusavabriku Kalev turundusjuht. Neid asendab nüüd üks inimene.


Kokkuleppe kohaselt lubas Marek Viilol, et annab ameti uuele inimesele üle ja viib ta tööga kurssi. Felixi müügitegevus on siiani väga hästi läinud, toitude ja jookide positsioonid on tugevad ning turuosad kasvavad. Samas arvab ta, et ehk oli selline üllatus isegi vajalik, et asuda tegutsema mõnes muus valdkonnas.

Marek Viilol kuulus pikalt Felixi meeskonda, ta asus ettevõttesse tööle 1995. aasta alguses. Praktikal oli ta läinud juba pool aastat varem. Tööd alustas ta müügiinimesena õpingute kõrvalt Tallinna Majanduskoolis, kus õppis ettevõtlust ja ärijuhtimist.

„Mul oli võimalus töötada paljude huvitavate inimestega. Nende aastate jooksul on Felixis välja töötatud suur hulk põnevaid tooteid, mis on enamjaolt tänagi kauplustes saadaval,“ rääkis Viilol. Aastate jooksul on Põltsamaa Felixi tooteid tunnustatud ligi 25 erineva kuld- ja hõbemärgiga Eesti parima toiduaine konkursil, mis on toiduettevõtete võrdluses parim tulemus.

Marek Viilol lõi kaasa ka suurtes rahvusvahelistes projektides Soome, Rootsi, Läti, Leedu, Austria ja Tšehhi toiduturul.

„Vaatan rahulikult ringi ja mõtlen, millist tööd ja kus täpsemalt teha tahan. Ideid uuteks võimalusteks tööturul on, kuid hetkel veel mingeid siduvaid kokkuleppeid sõlminud ei ole,“ rääkis Viilol.

TOOMAS REINPÕLD

blog comments powered by Disqus