Et saaks ebameeldiva asja kaelast ära…

Hinnatõusud pole, teadagi, kuigi populaarsed nähtused, kuid teatud olukordades on need paratamatud. Loogiline pole aga see, kui vastu võetud ebameeldivad otsused proovitakse kõigepealt lihtsalt maha vaikida. Ja kui keegi ikkagi huvi tundma ja pärima hakkab, siis tuleb vastuse saamiseks kõigepealt kannatust varuda.

Jõgeva Linnavalitsus otsustas käesoleva aasta 9. juunil kehtestada OÜ Jõgeva Veevärk teeninduspiirkonnas alates 2010. aasta 1. oktoobrist uued hinnad. Kõik läinuks ehk ilma suure kärata, kui Jõgeva Linna Lehes ilmunuks juuni lõpus ka seletus koos asjakohaste numbritega. Aga tuli suur suvi ja ametnikud läksid puhkama. Selgitusi polnud kelleltki küsida. Ometi oli otsuse vastuvõtmise ja linnalehe ilmumise vahel pea kaks nädalat aega! Kas tõesti ei suudetud Jõgeva elanikele selle ajaga mingeid selgitusi anda?

Ka ei olnud juunis vähemasti enne jaanipäeva veel nii kuum, et kõik segadused tänavusuvise tapva palavuse kaela saaks ajada. Mindi puhkama, mõtlemata sellele, et inimesed ootavad elementaarseid selgitusi. Tegemist on küünilise ükskõiksusega, mida paraku kohtab veel väga palju. 

24. august 2010

blog comments powered by Disqus