Enesekaitse algkursus

Koordineerimata rünnaku vastu ei pea olemasuurt kilpi. Seega jääb mu vastus lühikeseks.


Jõgeva raudteepeatuse lähiala jalg- ja jalgrattateede ning parklate rekonstrueerimiseprojekti tähtajad said paika selle aasta maikuus, eelmise linnavalitsuse käe all. Jutt varasemast valmis jõudmistest kellegi teise käe all ei päde. Nagu öeldakse üheksa korda mõõda ja ükskord lõika, kuid antud projekti puhul on juba mõõtmise juures kokku hoitud. Ei tehtud piisavalt parkimiskohti ega arvestatud inimeste vajadustega. Kõik “tänu” keskerakondlikule linnavalitsusele.

Asfaldi panek lumega ei ole tõesti soovituslik. Ent see on võimalik kui pinnas on piisavalt pehme, temperatuurid mõistlikud ja lumekiht õhuke. Tartus pandi veel paar päeva hiljem asfalti, kui meil olid tööd juba katkestatud. Linnamajandusosakonna kollektiivse mälu põhjal on Jõgeva linnas asfalteeritud ka halvemate ilmadega ning midagi ei ole juhtunud. Eks see jää selle ühe või mitme abilinnapea südametunnistusele, kes olid sel ajal võimul. Kuid tõesti, lumega asfalteerimine ei ole hea praktika. Raudtee ääres peatati tööd operatiivselt ning need jätkuvad kevadel.

Lõpetuseks.Tagasi ei astu. Ei tulnud siia lühiajalist projekti ajama, vaid plaanid on for the long run ehk eesti keeles pikas perspektiivis. Õpin oma vigadest ja saan süsteemi hästi selgeks.

ASSO NETTAN, Jõgeva abilinnapea

blog comments powered by Disqus