Äripäev ilmutab naisteajakirja «Dilemma»

Naisteajakirjade reklaamituru maht on aastas ligi 30 miljonit krooni ning praegu võtab sellest lõviosa Ajakirjade Kirjastus. Äripäeva eesmärk on võtta uue ajakirjaga endale kuni 20 protsenti ehk umbes 5 miljonit. Äripäeva turundus- ja müügiosakonna juhi Ethel Reieri sõnul on reklaamimüük ajakirja Dilemma läinud ülimalt edukalt. «Reklaami tellijatest üle poole on ettevõtted, kes seni pole Äripäeva lisaväljaannete valikust endale sobivat leidnud. Järgmisel aastal loodame turuosa naisteajakirjade turul võita 15?20 protsenti, mis on igati reaalne eesmärk,» sõnas Reier. Hetkel suurima jaemüügitiraa?i ja reklaamimahuga Cosmopolitani välja andva Ühinenud Ajakirjad ASi tegevjuhi Marko Tamme sõnul mahub Dilemma naisteajakirjade turule kenasti ära. «Eraldi väljaandena peaks tal olema väga tugev kontseptsioon ja siis poleks väljaandmine nii lihtne, kui see on Äripäeva lisana,» sõnas Tamme. Tamme sõnul ei pruugi uus ajakiri kellegi teise reklaamipirukast väga suurt tükki hammustada, pigem kasvatab turgu. Ta toob näiteks Cosmopolitani, mis tema sõnul kasvatas reklaamiturgu 60 protsenti. «Palju tuli kliente, kes muidu polekski reklaaminud,» lisas ta. Annika Matsoni, Äripäeva börsitoimetuse ajakirjaniku ning ajakirja esimese numbri toimetaja sõnul eristub «Dilemma» teistest naisteajakirjadest sellega, et on keskendunud naistele, kes paistavad nii Eestis kui ka välismaal silma oma ametipostil tubliduse ja inimlikkusega. Järgmisel aastal ilmub «Dilemma» 8 korda, eraldi seda tellida ei saa. VOOREMAA

blog comments powered by Disqus