Aitäh, Omniva!

Omniva otsus kojukande hinda 11,1 protsenti tõsta muutis murelikuks ilmselt kõik meediaettevõtted. Sest kui Omniva hinda tõstab, on seda sunnitud tegema ka ettevõtted. Ja see tähendab, et hinnatundlikud kliendid lõpetavad lehe tellimise. Paljud juba ongi lõpetanud, sest Omniva ei ole suutnud kojukannet tagada ning lehed jõuavad postkasti alles õhtuks. Või järgmiseks päevaks.


Meediaettevõtted jäävad sundseisu, kust välja tulla ei ole võimalik. Sest ühtegi teist teenusepakkujat pole ning Omniva hinnatõus on vältimatu, sellega kaasnevad tagajärjed veel hullemad. Kuni ühel hetkel lõpuni: kas ajalehtede või kojukande lõpuni.

Hinnatõusu vajadust võib ju maskeerida kuidas iganes. Öelda, et tõstetakse töötasu ja seeläbi kvaliteeti, ent senikaua, kuni meediaettevõtted on Omnival palunud oma kojukanne üle vaadata, pole kvaliteeti ega paranemist kuskilt paistnud. Kas 11,1 protsendilise hinnatõusuga tuleb tööle rohkem inimesi, kes ka päriselt jõuaks lehed postkasti viia õigeks ajaks iga ilmaga, jääb endiselt vastuseta.

KERTTU-KADI VANAMB

blog comments powered by Disqus