Messil osalesid näiteks Lõuna Pagarid, Vastse-Kuuste Lihatööstus, aga ka alkoholitootja Remedia, kommivabrik Kalev ning paljud teised.
Oma boksiga olid esindatud veel ka sellised asutused ja ettevõtted nagu Tartu Vangla, Maaelu Edendamise Sihtasutus, SA Põlvamaa Arenduskeskus, Värska Sanatoorium, OÜ Pütisaun, Räpina Paberivabrik jt.
Messi külastamine maksis 15 krooni. Algselt Lõuna-Eestis ettevõtjate kontaktmessina tuntuks saanud üritus on aastatega tublisti kommertslikumaks muutunud. Seda tunnistas ka Raadio Marta reklaamitoimetaja Jaak Madismäe.
“Sellisel kujul ei ole mõtet Kagu-Eesti ettevõtlusmessi enam korraldada. Kui ma tahan kaupa osta, siis lähen pigem Maksimarketisse. Seal on valik suurem ja sissepääsu eest ei pea raha maksma,” märkis ta.
“Mess hakkas alla käima juba kaheksa aastat tagasi ehk ajast, mil Ivar Kurg organisaatori kohalt lahkus. Tänavu külastas messi tunduvalt vähem inimesi kui eelmisel aastal, ainult tuhat huvilist,” nentis Madismäe.
Ka Põlvamaa ajalehe Koit juhtkirjas leitakse, et ettevõtlusmess vajab muutusi. Maakonnaleht on juhtkirjale pannud pealkirjaks ?Mess on surnud, elagu mess”.
RAIVO SIHVER