Elisa testib Jõgeval uutmoodi klienditeenindust

Elisa avas ajutiselt Jõgeval Pae keskuses iseteeninduskioski eesmärgiga pakkuda kohalikele klientidele Elisa klienditeenindust.


Klientidele kiirema ja mugavama teeninduse pakkumiseks testib Elisa Jõgeval Pae keskuses iseteeninduskioski kontseptsiooni, mida saavad kasutada kõik kliendid. Kioskis saab klient tutvuda oma paketiga, tellida või muuta teenuseid ja osta seadmeid. Tegevuste juures abistab kliente esialgu virtuaalselt Elisa teenindaja, ent tulevikus automatiseeritakse kõik tegevused.

„Testisime möödunud kuul iseteeninduslahendust Valgas paralleelselt toimiva Elisa esindusega, kuna nägime, et sealsete klientide pöördumised on võimalik mitmes aspektis tulevikus automatiseerida ja lihtsustada. Jõgeva testimise eesmärk on hinnata, kuivõrd oleks lahendusest huvitatud ka need inimesed, kelle piirkonnas Elisa esindust ei ole. Uue iseteeninduslahendusega soovime kiiremad pöördumised lahendada operatiivsemalt ka nende klientide jaoks, kes Elisa internetiteenindust ei kasuta. Kioski kasutamine on lihtne ja ei nõua vilumust ega oskusi nutiseadmete käsitlemisel,“ sõnas Elisa uute teenuste valdkonna juht Kertu Kriisk.

Iseteeninduskiosk on testfaasis üleval Jõgeval selle kuu lõpuni ja seejärel testime sarnaselt ka teisi linnasid üle kogu Eesti.

VOOREMAA

blog comments powered by Disqus