Rimi kliendid on Eesti väikepiimatootjaid toetanud juba 84 000 euroga

Rimi jätkab veel kolm kuud 2015. aasta detsembris alanud kampaaniat, kus Rimi klientidel on olnud võimalus annetada iga Eestis toodetud Rimi ja Alpenrose piimapaki  ostu pealt kaks senti Eesti piimatootjatele. Kampaania Eesmärk on toetada väikekarjade omanikke, tänaseks on abi saanud juba 72 väikepiimatootjat, teatas ettevõte.

Kampaania raames on klientidel võimalik Rimi kauplustes müügil oleva Rimi ja Alpenrose piima ostmisel annetada kaks senti väiksematele piimatootjatele. Kui klient soovib ikkagi odavamat piimahinda, siis tuleb sellest teavitada müüjat, kes saab annetuse arvelt maha võtta. Kogunenud summa kantakse üle taluliidu kontole kord kuus, kes selle suunab edasi raskustes olevatele piimatootjatest talupidajatele. Kogutud rahaga abistatakse neid raskustes talunikke, kelle piimakarjas on vähem kui 40 lehma ning vastava valiku teeb taluliit.

Vooremaa